Pro každého něco

Každý si snad najde to své.........

kamínky

Myspace LayoutsGet your layout at Myspace

Chtěla bych tančit jen

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

Koně mám ráda

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

Oheň-mé znamení

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

Kape vám taky na karbid?

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

Po ránu v zrcadle

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

Pomoooc ptačí chřipka v patách..

      

Kuku, jsem tu

Malé rady taky rady

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

V této rubrice bych chtěla nabídnout směsku různých poznatků jak z kuchyně, tak o zdraví, uklízení, lásce apod. Berte to jako životní zkušenosti, které se osvědčily u mne a mých známých, ale rozhodně to není recept na dokonalost.

Dnes nabízím rady do kuchyně.

Když vám nejde po upečení vyklopit bábovka nebo jiná buchta, stačí na horkou formu  položit mokrou utěrku, namočenou ve studené vodě. Pozor jen, ať voda moc neteče.Spolehlivě se vám těsto odpaří a jde vyklopit jedna radost.

Pokud máte rádi chuť čaje, nemyjte čajník v saponátech. Místo toho raději použijte sůl a ocet. Asi to bude stát trochu vašeho potu, ale za výsledek to stojí.

Pokud nechcete z nějakého důvodu sladit kávu nebo čaj a máte rádi sladké, přidejte kousek skořice. Zmírní hořkou chuť a nápoj získá příjemné aroma.

Víte, že banány nepatří do ledničky? Nízká teplota způsobí zhnědnutí slupky a ještě zhorší jejich chuť. Pro rychlou spotřebu je raději nechte v pokojové teplotě, pro uskladnění zvolte teplotu okolo 12 ° C.

Pokud vám vadí zápach česneku v jídle a chcete jej tam mít, zápach zmírníte před přidáním do jídla vložením česneku na 5 minut do horké vody. Nebude tak pronikavý.

Pokud pláčete při krájení cibule, krájejte ji u horké plotny, nebo čichejte ke chlebu.

Všichni jistě budou velebit vaše karbanátky, když přidáte k syrové cibuli v mletém mase ještě trochu osmahlé cibulky do růžova a také jemně nastrouhanopu bramboru a 2-3 lžíce studené vody. Karboše budou šťavnaté a chutné.

Horkou vodu na vaření polévky, brambor a těstovin si připravujte ve varné konvici. Než nakrájíte brambory, nebo zeleninu apod., bude se vám vařit, v zelenině zůstane víc vitamínů a je to mnohem rychlejší. Nejenže ušetříte čas, ale i energii s porovnáním vaření na sporáku.

Umíte pěstovat ananas?

Ananas je prý královské ovoce. Je to nádherný a chutný plod s velmi štavnatou dužinou a také se prý po něm hubne. No, je to možné, ale to se mě stát nemůže i kdybych jich snědla metrák, protože mi chutná a co mi chutná po tom nezhubnu ať je to cokoliv. Ananas jsem vypěstovala z vánočního, když jsem ukroutila vrcholovou růžici. Dala jsem ji do písku a jen občas orosila, jednou za 14 dní zalila. Byla na okně mezi ostatními květinami a zoprvu vypadala, že tedy asi mou péči nehodlá přežít. V únoru hnědé skvrny začly mizet a listy se protahovaly. Trochu jsem mu začala přilepšovat hnojivem na květiny a jak léta šly, po třech rocích se objevil dlouhý klas a já byla odměněna květem. No nic moc, ale radost jsem měla. Zahrála jsem si na včeličku, trochu se s květem pomazlila a čekala co bude dál. Po odkvětu vše jakoby zdužnatělo a pak jsme měli každý kousek svého ananasu. No, chuti kupovaného se nevyrovnal,na květ se čekalo 3 roky, na plod další rok, než dozrál, ale mohu doporučit už jen pro tu radost.

Takže to shrneme....ukrouti růžici, trochu otrhat lístky, aby se dala zasadit. Dvě třetiny písku a jedna země, rosit, zalévat jen lehce, teplo a světlo. Tak ať se vám povede.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

Potraviny proti stresu

Nepodceňujte složení svého jídelníčku, vždyť všechno se vším souvisí a pokud prožíváte stres, dbejte na to co jíte dvojnásob!  Během nějakého psychického vyčerpání je oslabena i vaše obranyschopnost, čili imunita. Tělo nemá z čeho čerpat a bránit se tak útokům virů.

Dodávejte tedy tělu dostatek vitamínů B, složité sacharidy jako brambory, těstoviny, rýže, zelenina, ovoce, celozrnné pečivo, což jsou vhodným zdrojem energie a zbytečně vás nezatíží. Proti stresové jsou banány, drožďová pomazánka, makrely, citrusy, ovesné vločky a med s ořechy.

Neberte si nějaké lahůdky, do kterých jsou přidávána barviva, emulgátory a co já vím, jak se ty šmejdy jmenují. Pokud toto jíte, projevuje se nadbytek soli a cukru změnou nálady, protože narušujete chemickou rovnováhu těla. Jste unavení, nervozní a nesoustředění. Jezte pěkně pomalu, stravu rozkousejte a nezapomeňte, že i banán dokáže zasytit.........

 
JSEM MOC RÁDA, ŽE JSTE SE PŘIŠLI PODÍVAT, PŘIJĎTE ZAS,BUDU SE TĚŠIT.........